Administrátor pošty Prostějov

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Co bude Vaší náplní práce?

  • práce na poštách v rámci obvodu
  • poskytování služeb v souladu s pošt. podmínkami a podmínkami obchod. partnerů
  • zajištění výkonu činnosti po dobu nepřítomnosti jiných administrátorů
  • vedení pokladny nepověřené pošty
  • odpovědnost za obsluhu poštovní přepážky

Co byste měl mít?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost práce na PC
  • ŘP sk. B - aktivní řidič výhodou

Odměníme Vás:

  • zázemím stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • možností aktivně se podílet na růstu kvality služeb a celé firmy
  • různorodou prací s možností denního kontaktu s klienty
  • pracovní dobou 40 hod. týdně a 5ti týdny dovolené
  • širokou škálou benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, zvýhodněné mobilní tarify pro Vás a Vaše blízké aj

Pracovní doba

  • Pracovní doba je odvislá od otevírací doby jednotlivých pošt v okolí

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Olga Moldavčuk

Specialista náboru