Referent zakázek - centrální nákup

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Co u nás budete dělat?

• Komplexní organizaci a administraci zadávání veřejných zakázek (v oblasti informačních a komunikačních technologií, provozních potřeb, marketingu, servisů zařízení, bezpečnosti a dalších oblastí) v souladu s interními směrnicemi a platnou legislativou, tzn. zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
• Komunikovat s dodavateli a vnitřními odbornými útvary v průběhu vlastního zadávacího řízení.
• Vést příslušnou dokumentaci.
• Sledovat a evidovat veřejné zakázky včetně pravidelného reportingu.

Jakého parťáka do našeho týmu hledáme?

• Máte minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitou.
• Předchozí praxe a přehled v problematice veřejných zakázek je výhodou, nikoliv podmínkou.
• Pracujete denně na počítači (MS Word, Excel, apod. Vám nedělá potíže).
• Máte velmi dobrý písemný projev.

Na co se můžete těšit?

• Odpočinek je důležitý – u nás máte týden dovolené navíc.
• Odborný rozvoj a vzdělávání.
• Stravenky, které z velké části platíme my.
• MultiSport kartu za zvýhodněných podmínek.
• Myslíme i na vaši rodinu, proto se můžete těšit na možnost odpočinku v našich rekreačních zařízeních či vám dáme příspěvek na dětský tábor pro vaše ratolesti.

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn