Administrativní podpora IT

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Co u nás budete dělat?

• Připravovat podklady pro výběr dodavatelů IT České pošty.
• Zajišťovat komunikaci mezi IT oddělením, centrálním nákupem a oddělením controllingu.
• Zajišťovat aktuální reporting o stavu výběrových řízení.
• Řídit proces přípravy investičních záměrů a veřejných zakázek.

Jakého parťáka do našeho týmu hledáme?

• Máte velmi dobrou znalost MS Office.
• Máte obecnou znalost ICT a zákona o zadávání veřejných zakázek.
• Jste komunikativní, a máte bezchybný psaný i mluvený projev.
• Máte aktivní přístup k zadaným úkolům.

Na co se můžete těšit?

• Odpočinek je důležitý – u nás máte týden dovolené navíc.
• Možnost home office.
• Stravenky, které z velké části platíme my.
• MultiSport kartu za zvýhodněných podmínek.
• Myslíme i na vaši rodinu, proto se můžete těšit na možnost odpočinku v našich rekreačních zařízeních či vám dáme příspěvek na dětský tábor pro vaše ratolesti.

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn