Pracovník v zázemí- Hodonín

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Jak vypadá náš pracovní den

Stroje nejsou neomylné. Abychom zásilky doručili na správnou adresu, je potřeba naše pomoc. Sice nejsme vidět, ale jsme pravou rukou klientských pracovníků a doručovatelů. Jsme nezastupitelní na třídicích uzlech či depech, třídíme zásilky (balíky i dopisy). Skenujeme je do interního systému a připravujeme na doručení. Pro mnohé z nás je výhodou práce na směny a civilní oděv.

Proč si vybrat právě nás?

  • Nováčky učíme vše, co k práci potřebují.
  • Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci.
  • Táhneme za jeden provaz.
  • Jsme velká společnost, a proto získáte příležitost ke kariérnímu růstu.

Do našeho týmu se můžete přidat, když…

  • Vám není cizí spolehlivost a odpovědnost.
  • Máte výuční list (na oboru nezáleží).
  • Dobře ovládáte PC.
  • Jste fyzicky zdatný (pozice vhodná spíše pro muže).

Co získáte?

  • Práci v místě bydliště
  • Pracovní dobu v brzkých ranních hodinách cca od 3:00 ( nejlépe příjezd do práce vlastním autem, na tento čas není přípoj MHD).
  • Zajímavou práci, při které uvidíte své výsledky každý den.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč.
  • MultiSport kartu.
  • Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění.
  • Příspěvek na dětské tábory.
  • Možnost odpočinku v našich rekreačních zařízeních.

Pracujte s námi na správné adrese!

Kontakt:

Hana Šuralová
tel: +420 605 220 728

Nástup ihned, nebo dle domluvy

Kontakt

Magda Nováková

Specialista náboru
734 879 670