Referent obchodu a marketingu

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Budete mít na starost:

- Hledání chyb a korekturu textu na ceninách (známkách)
- E-mailovou komunikaci se zahraničními partnery (v anglickém jazyce)
- Komunikaci o výstupech výtvarníků
- Zpracování objednávek (práce s interním systémem Ezop)
- Přípravu smluv a obchodních podmínek
- Analyzování vývoje výnosů a nákladů a jejich predikce
- Hlídání termínů dodání návrhů od výtvarníků
- Práci se státními ceninami
- Kontrolu náhledů, vizuálů známek

Koho hledáme:

- Komunikativního, zodpovědného a pečlivého kolegu
- Toho, kdo je časově flexibilní (cca 1x měsíčně budete připravovat výstavu, veletrh a účastnit se ho třeba i do večera)
- Máte velmi dobrou psanou znalost anglického jazyka

Odměníme Vás:

- příjemným pracovním kolektivem
- zázemím stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- 5ti týdny dovolené
- širokou škálou benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- pracovní smlouvou na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení

Kde budete pracovat?

- v centru Prahy

Termín nástupu:

- ihned

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn