Asistentka

Jsme jednou z největších logistických firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Baví Vás administrativa a vše kolem ní? Komunikace je Vaší silnou stránkou, stejně jako dotahování zadaných úkolů včas až do konce?

Co bude Vaší hlavní zopovědností?

Mezi důležité činnosti na této pozici patří zajištění plynulého administrativního chodu kanceláře ředitele, kontrola kalendáře ředitele, reporting.
Budete:
• Zpracovávat zadané požadavky a být podporou řediteli
• Připravovat podklady pro jednání
• Tvořit zápisy z porad a připravovat reporty
• Komunikovat a spolupracovat s kolegy z dalších útvarů společnosti
• Připravovat ad hoc podklady
• Tvořit PowerPointové prezentace a případně tabulky v Excelu

Co byste měl mít?

• SŠ vzdělání
• Velmi dobrou znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)
• Aktivní přístup k zadaným pracovním úkolům
• Nadšení pro komunikaci s lidmi a schopnost analytického myšlení
• Pracujeme v SAPu, proto jeho znalost uvítáme, ale rádi Vás případně i zaučíme

Odměníme Vás?

  • zázemím stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky v hodnotě 90 Kč (doplácíte 20 Kč/stravenka)
  • zvýhodněnou MultiSport kartou
  • pracovní smlouvou na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení

Termín nástupu:

  • ihned

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn