Pokladník hotovosti a cenin - Praha

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Náplň práce:

  • pokladní služby - příděly a odvody finanční hotovosti a cenin
  • hotovostní styk s ČNB, přepočítávání peněz
  • účtování odeslaných i došlých odvodů a přídělů
  • zpracování tuzemských bankovek a mincí
  • zásobování pošt vybranými komoditami
  • práce ve směnném provozu (vč. nočních směn: 19:00 - 07:30 / 19:00 - 05:30)!!!

Co byste měl mít?

  • SŠ vzdělání - maturitní zkouška, znalost obsluhy PC
  • bezúhonnost, odpovědnost a spolehlivost
  • fyzická zdatnost - manipulace s těžkými břemeny

Nabízíme:

  • hrubá mzda do výše až Kč 30.000,- (vč. příplatků za směnnost)
  • zaměstnanecké výhody - stravenky, 5 týdnů dovolené a další
  • HPP na dobu určitou (s možností prodloužení na neurčito)
  • nástup možný ihned / dohodou

Místo výkonu:

Centrum oběh hotovosti a cenin Praha
Sazečská 603/9, Praha 10 - Malešice

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn