Klientský pracovník/ce - Praha 02

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Proč pracovat u nás?

Česká pošta si plně uvědomuje přínos svých zaměstnanců, a proto vynakládá každý rok cca 1,1 miliardy Kč na poskytnutí benefitů (zaměstnaneckých výhod) pro své zaměstnance.

  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky v hodnotě 16.000 Kč ročně a vy doplácíte jen 20 Kč na stravenku
  • rekreace ve firemních ubytovacích zařízeních za pár korun
  • příspěvky na dětské tábory
  • příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně
  • možnost profesního růstu (kariérní řád, odborné komplexní školení)
  • příležitost práce v lokalitě bydliště (hustá síť poboček)

Hodíte se k nám, protože:

  • Vás baví kontakt s lidmi
  • v práci máte rád/a pořádek
  • jste týmový hráč
  • se rád/a učíte
  • jste s počítačem kamarád/ka
  • máte založené minimálně maturitní vysvědčení

Jak bude vypadat váš pracovní den:

  • nejprve si v týmu řekneme tipy pro dnešní den
  • naladíte se do dobré nálady a s úsměvem otevřete přepážku
  • budete pomáhat lidem odeslat poštu, vyplácet poukázky a důchody, vydávat balíčky
  • během dne zároveň prodáváte poštovní ceniny a další služby, můžete potěšit i doplňkovým zbožím
  • nabízíte zákazníkům služby našich partnerů, které jim mohou usnadnit život (pojištění, spoření, aj.)
  • jste k dispozici pro radu či informaci

Kdy byste mohl/a nastoupit?

Nástup možný od 1.9. 2021

Kde budete pracovat?

Na Florenci 2116/15, Praha 2 Nové Město

V případě zájmu Vám více informací poskytne:

Guttenbergová Gabriela
tel. 954 211 002