Pracovník/ce přepážky - Rousínov

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj obchodní talent a profesionální přístup k jednání s lidmi, kterými můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Popis pozice:

  • vykonávání standardních poštovních služeb na přepážce
  • aktivní nabídka služeb smluvních partnerů (ČSOB a ČSOB pojišťovna)
  • prodej poštovních produktů, služeb, doplňkového zboží a produktů smluvních partnerů
  • příjem poštovních poukázek
  • příjem poštovních zásilek

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání (maturita výhodou)
  • trestní bezúhonnost
  • výborné komunikační schopnosti, zkušenosti a praxi v oblasti prodejních dovedností, odolnost vůči stresu
  • spolehlivost a smysl pro detail
  • praxe s prodejem produktů a služeb výhodou
  • životopis podmínkou

Nabízíme Vám:

  • zajímavé finanční ohodnocení na základě plnění osobního plánu prodeje
  • rozvoj obchodních dovedností
  • pracovní smlouvu na dobu určitou (po dobu trvání zástupu mateřské/rodičovské dovolené naší pracovnice).
  • pracovní dobu 40 hod. týdně
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport karta), příspěvek 2500 Kč na dětské tábory a na možnost rekreace v podnikových zařízeních a další benefity
  • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • možnost karierního růstu

Kontakt:

Renata Jeřábková, Bc.
Tel.: +420 777 101 687

Kontakt

Petr Kříž

Specialista náboru
+420 731 542 411
Profil LinkedIn