Specialista řízení projektů

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Vaší pracovní náplní bude:

- řízení a podílení se na zpracování a realizaci projektů v oblasti logistické sítě
- aplikace typových technologických projektů, přímá kontrola a dohled
- zpracování, interpretace a odborná stanoviska k problematice technologií, architektury a vývoje logistické sítě
- zpracování analytických vyhodnocení a reportingů
- spolupráce, komunikace a koordinace činností při zpracování a zavádění logistických projektů
- spolupráce při zpracování technologických projektů stavebních úprav, rekonstruovaných a nových provozoven
- využívání postupů projektového managementu a prosazování metod průmyslového inženýrství s cílem optimalizovat činnosti v logistice

Co byste měl mít?

- VŠ vzdělání, popř. SŠ s cílenou praxí
- praxe na obdobné pozici v logistice výhodou
- zkušenosti s řízením projektů
- velmi dobrá znalost MS Excel
- velmi dobrá schopnost interpretace a prezentace dat
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- koncepční myšlení a odolnost vůči stresu
- znalost poštovního provozu výhodou
- ŘP sk. B - aktivní řidič

Odměníme Vás:

  • zázemím stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • 5ti týdny dovolené
  • zvýhodněnou Multisportkartou
  • stravenkami v hodnotě 90 Kč
  • širokou škálou benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • pracovní smlouvou na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn