HR BUSINESS PARTNER

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Vaší pracovní náplní bude:

  • Poskytování poradenství a podpory v oblasti péče o zaměstnance manažerům ve svěřených útvarech.
  • Podílení se na tvorbě personálních procesů, postupů a nástrojů.
  • Podpora při rozvoji manažerských dovedností, nástupnictví, řízení změn, náboru a adaptace.
  • Sledování čerpání personálních nákladů.
  • Sledování personálních kapacit za jednotlivé útvary a jejich obsazenost.
  • Koordinace fluktuace, nabídka řešení a pomoc při identifikaci jejich důvodů.
  • Poskytování konzultace v oblasti pracovního práva pro manažery i zaměstnance.
  • Implementace všech změn v personálních procesech, postupech a nástrojů směrem ke svěřeným útvarům.
  • Spoluvytváření firemní kultury.

Váš profil:

  • VŠ vzdělání.
  • Prokázaná zkušenost na pozici HRBP, minimálně 3 let.
  • Znalost a orientace v pracovním právu.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Klientský a empatický přístup.
  • Samostatnost a pozitivně tvůrčí myšlení.
  • Spolehlivost, flexibilitu a odolnost vůči psychické zátěži.
  • Řidičský průkaz sk. B a běžnou znalost práce s MS Office, znalost SAP.

Nabízíme Vám:

  • Zázemí stabilní společnosti.
  • Možnost podílet se na růstu kvality služeb a ovlivňovat výsledky společnosti.
  • Motivující finanční ohodnocení.
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody.
  • Nástup dohodou.

Místo výkonu práce:

  • Praha

Kontakt

Lukáš Stříbrný

Specialista náboru
+ 420 954 401 128
Profil LinkedIn