Operátor - Helpdesk IT

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Co bude Vaší náplní práce?

• Telefonická a e-mailová podpora externích zákazníků, kteří používají elektronické služeby České pošty (Certifikační autorita Postsignum, aplikace Klientské zóny např. Podání Online…)
• Telefonická a e-mailová podpora interních zaměstnanců pro HW a SW používaný v České poště
• Příjem, technická specifikace a řízení životního cyklu řešení problému v oblasti IT

Co byste měl mít?

• Úplné SŠ vzdělání - zaměření IT nebo elektro podmínkou
• Dobrou znalost OS WINDOWS (systémových nastavení, consol, rolí, práv…), orientaci v dalších OS
• Dobrou znalost MS Office, nastavení internetových prohlížečů, mailových klientů
• Praktické znalosti problematiky HW PC, sítí LAN, WAN, periferií
• Výborné komunikační schopnosti (slovem i písmem)
• Samostatnost a ochota dále se vzdělávat
• Vhodné i pro absolventy IT oborů
• Ochotu provat ve dvou směnném provozu

Odměníme Vás:

  • Moderně koncipovaným pracovištěm Helpdesku
  • 5ti týdny dovolené
  • Stravenkami v hodnotě 90 Kč
  • širokou škálou benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • pracovní smlouvou na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení

Kde budete pracovat?

Brno - Heršpická

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn