UX DESIGNER se zaměřením na výzkum

Českou poštu není třeba dlouze představovat, každý ji zná, většina z nás ji i využívá. Je to druhá největší firma v Česku a denně odbaví přes 100 000 balíků. Co ale každý neví je, že i pošta má skoro dva roky svůj UX tým. Ten se primárně stará o její digitální produkty (weby, mobilní aplikace, vyvolávací systémy, samoobslužné zóny atd.). Některé produkty už designérskou péči dostaly, jako nově spuštěný web www.balikovna.cz, jiné na ni stále čekají. Proto hledáme dalšího parťáka nebo parťačku do týmu.

Co máme v plánu?

...a budeme rádi, když nám s tím pomůžeš
• Rozvoj naší nejnovější služby www.balikovna.cz
• Redesign našich dvou největších webů www.ceskaposta.cz a www.postaonline.cz
• Rozvoj mobilní aplikace Pošta Online, naší oblíbené aplikace Pohlednice Online, vyvolávacích systémů nebo třeba sledování zásilek
• Vylepšení dalších služeb nebo produktů, které si zaslouží designérský čas a rádi bychom se na ně vrhli

Koho hledáme?

• Výzkumníka a analytika v jednom balíku (pošťácký vtip )
• Parťáka, který bude zapálený dozvědět se co nejvíc o zákaznících pošty a bude vědět, jak znalosti využít
• Poradí si s analýzou občas robustního zadání nové funkce nebo služby
• Bude realizovat a vyhodnocovat kvalitativní průzkumy – v pohodě zařídí, odmoderuje a vyhodnotí uživatelské testování nebo provede hloubkové rozhovory
• Bude realizovat a vyhodnocovat kvantitativní průzkumy – přinese zajímavá data z Google Analytics, zrealizuje dotazníkové šetření nebo vyhodnotí posbíranou zpětnou vazbu od našich zákazníků
• Bude vždy připraven podpořit hypotézy UX týmu daty – například při redesignu webu ceskaposta.cz zjistí, proč ho zákazníci navštěvují a jaké informace jsou pro ně nejdůležitější
• Data si umí posbírat – zná metody pro sběr a analýzu dat a nebojí se je použít
• Výsledky průzkumu dokáže zhmotnit v uživatelském rozhraní jak na papíře, tak třeba v Adobe XD, Axure nebo Figmě.
• A v neposlední řadě bude náš styčný důstojník ve výzkumném oddělení, se kterým spolupracujeme

Proč do toho jít?

• Výslednou práci UX týmu, jehož budeš součástí, budou využívat miliony lidí a nejspíš i ty
• Poznáš zákulisí a fungování České pošty
• Budeš pracovat na různorodých projektech – jednou budeš analyzovat webovou analytiku pro www.balikovna.cz, jindy zase uživatelsky testovat mobilní aplikaci Pošta Online nebo zkoumat užitečnost nové funkce
• Cílovou skupinu budeš mít na dosah, stačí seběhnout patro
• Nebudeš na to sám – v UX týmu na tebe už čekají Šárka Čtveráčková a Michal Drapák. Společnou řeč najdeš i s naším výzkumným oddělením, které realizuje velké kvantitativní průzkumy.
• Sběr zpětné vazby půjde jako po másle. Přátelé ti začnou sami psát, jakmile zjistí, že pracuješ na poště

Co dál nabízíme?

• Práce na HPP - začít můžeš klidně hned
• 5 týdnů dovolené
• Homeoffice a volnou pracovní dobu
• Kancelář přímo v centrále České pošty hned u stanice metra A - Můstek
• Mobilní telefon
• Stravenkovou kartu a multisportku
• Vzdělávací kurzy a školení
• Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
• Příspěvek na dětské tábory
• Možnost odpočinku v našich rekreačních zařízeních

Jdeš do toho?

Jestli se ti nabídka líbí nebo se chceš potkat, a ještě si cokoliv ujasnit, pošli nám CV nebo odkaz na LinkedIn s kontaktem a my se ozveme.

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn