HelpDesk_podpora sčítání lidu 2021

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Co bude Vaší náplní práce?

- Příjem poruch/dotazů na komunikační infrastruktuře – telefonicky, emailem, dohledovým systémem.
- Příjem a řešení dotazů uživatelů na chování a obsluhu evidenčních SW a aplikací pro zajištění sčítání
- Přidělení problému řešiteli v helpdeskovém systému, sledování průběhu řešení, přezkoušení (ověření) a uzavření problému.
- Aktivní komunikace s řešiteli (třetí stranou) a koncovými uživateli.
- Ověřování dostupnosti služeb v místě vzniku Incidentu.
- Práce v aplikacích a prostředí, určeném přímo pro provoz sčítání

Co byste měl mít?

- Středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe elektrotechnického nebo IT směru)
- Perfektní znalost práce s PC (MS Windows, MS Word, MS Excel, Outlook)
- Komunikativnost, trpělivost, psychická odolnost.
- Zkušenosti z Callcentra nebo Helpdeskového/Servisdeskového provozu vítány
- Znalosti komunikačních a datových technologií jsou vítány

Kde budete pracovat?

  • Heršpická, Brno

Kdy byste mohl nastoupit?

1. 2. 2021

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.