Specialista prodeje produktů - pošta Tábor 2

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Jak vypadá náš pracovní den

Ráno začínáme poradou, kde seznámíme ostatní kolegyně a kolegy s aktuálními novinkami ze světa finančních produktů. Pak si připravíme pracoviště a v průběhu dne domlouváme a realizujeme schůzky se stávajícími nebo novými klienty. Zajišťujeme také základní finanční služby (zaplacení složenek, výběr hotovosti z bankovního účtu, vyplácení důchodů atd.). Někteří z nás pracují na přepážkách, ale většinou máme k dispozici kancelář.

Proč si vybrat právě nás?

  • Nováčky učíme vše, co k práci potřebují.
  • Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci.
  • Táhneme za jeden provaz.
  • Jsme velká společnost, a proto získáte příležitost ke kariérnímu růstu.
  • Máme pro Vás připravené prezenční kurzy pro rozvoj Vašich dovedností.

Do našeho týmu se můžete přidat, když…

  • chcete rozvíjet Vaše znalosti v oblasti bankovnictví.
  • jste empatický/á a umíte se vcítit do potřeb klienta.
  • máte talent pro obchod.
  • rád/a komunikujete s lidmi.
  • dobře ovládáte PC.
  • máte SŠ vzdělání s maturitou.

Co získáte?

  • Motivační finanční ohodnocení odvíjející se od Vašich výsledků.
  • Pracovní dobu pouze 37,5 hod./týden.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč.
  • MultiSport kartu.
  • Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění.
  • Příspěvek na dětské tábory.
  • Možnost odpočinku v našich rekreačních zařízeních.

Pracujte s námi na správné adrese!

Termín nástupu:

1. listopadu 2020

Kontakt

Romana Procházková

Specialista náboru
954 401 416