Specialista pojišťovacích produktů - Uherské Hradiště

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Co budete dělat?

• pečovat o klienty
• zajišťovat klientský servis
• poskytovat informace o pojišťovacích produktech
• spolupracovat s týmem kolegů

Co od Vás potřebujeme?

• schopnost komunikovat
• příjemné vystupování
• vysokou míru empatie a trpělivosti
• profesionální vystupování vůči našim klientům
• minimálně maturitní vysvědčení a znalost práce na počítači
• jako výhodu vnímáme znalost pojišťovacího prostředí

Co Vám nabízíme?

• možnost práce na HPP
• zkrácenou pracovní dobu 35,5 hod./týden
• široké zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na dovolenou a dětské tábory, zvýhodněné bankovní / pojišťovací produkty, firemní a vzdělávací akce a další zaměstnanecké benefity)
• plat, který si můžete ovlivňovat sami

Místo výkonu práce

Masarykovo náměstí 12, Uherské Hradiště, 686 01

Kontakt:

Ing. Jana Polehňová - vedoucí oblastní pošty Uherské Hradiště 1
Tel.: +420 735 164 050

Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, zašlete nám, prosím, svůj životopis kliknutím na tlačítko "Odpovědět".

Kontakt

Petr Kříž

Specialista náboru
+420 731 542 411
Profil LinkedIn