Pokladní hotovosti a cenin - Plzeň

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Náplň práce:

  • pokladní služby - příděly a odvody finanční hotovosti a cenin
  • hotovostní styk s ČNB, přepočítávání peněz
  • účtování odeslaných i došlých odvodů a přídělů
  • zpracování tuzemských bankovek a mincí
  • zásobování pošt vybranými komoditami
  • práce ve směnném provozu (vč. nočních směn: 18:30 - 06:30 / 20:00 - 05:00)!!!

Co byste měl mít?

  • SŠ vzdělání - maturitní zkouška
  • bezúhonnost - čistý trestní rejstřík
  • znalost obsluhy PC
  • odpovědnost a spolehlivost

Nabízíme:

  • HPP na dobu určitou (s možností prodloužení na neurčito)
  • hrubá mzda do výše až Kč 28.000,- (vč. příplatků za směnnost)
  • zaměstnanecké výhody - 90 Kč stravenky, 5 týdnů dovolené a další
  • nástup možný 1.10.2020 / dohodou

Místo výkonu:

Centrum oběh hotovosti a cenin Plzeň
Chebská 518/15, Plzeň

Kontaktní osoba:

Pavla Vachtlová - vedoucí COHC Plzeň
tel. 702 282 721 / 954 330 290

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Robert Czernek

Specialista náboru