Vedoucí oddělení Call Centrum

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Vaší pracovní náplní bude:

• Řízení a organizaci práce oddělení Call Centrum, především v oblasti zajišťování provozu určených telefonních linek pro externí i interní zákazníky, poskytování informací o službách ČP
• Vedení 6 týmů (+-50 lidí)
• Zajišťování telefonické podpory pošt v oblasti provozních předpisů a poštovních podmínek
• Předání získaných informací věcně příslušným organizačním jednotkám
• Zprostředkování kontaktu mezi firmami a obchodními zástupci ČP
• Spolupráce s dalšími odděleními v rámci České pošty
• Spolupráce s odděleními napříč Českou poštou při úpravách a změnách provozních předpisů a poštovních podmínek
• Statistické sledování provozu

Váš profil:

• VŠ vzdělání magisterského stupně
• Min. 5 let praxe v manažerské pozici
• Výborné komunikační, argumentační a prezentační dovednosti
• Kreativní osobnost se schopností motivovat ostatní členy týmu

Nabízíme Vám

• Zaměstnání u stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
• Příležitost k seberealizaci
• Motivující finanční ohodnocení
• Nadstandardní zaměstnanecké výhody

Termín nástupu

  • 1. 10. 2020/dohodou

Místo výkonu práce:

  • Ostrava - Bělský les

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Julie Skřivánková

Specialista náboru

Profil LinkedIn