Pracovník elektronických služeb - Praha 10

Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.

Pracovní náplň:

  • třídění poukázek a listovních zásilek, skenování dokladů
  • oprava vyhodnocených dat po naskenování
  • řešení chybných dokladů, příprava dokladů pro odeslání
  • kontrola výkonu a kvality při zpracování
  • dvousměnný provoz - denní a noční směny

Požadujeme:

  • SOU/SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost práce na PC, zručnost při psaní na PC

Nabízíme:

  • HPP na dobu určitou 1 rok (s možností prodloužení na neurčito)
  • hrubou měsíční mzdu po zapracování do výše až Kč 25.000,- (vč. příplatků za směnnost)
  • zaměstnanecké výhody - stravenky, 5 týdnů dovolené a další
  • nástup možný od 1.6.2020 / dohodou

Místo pracoviště:

Sazečská 603/9, Praha 10 - Malešice

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

Robert Czernek

Specialista náboru